Politika i ciljevi kvaliteta

POLITIKA KVALITETA

Politika kvaliteta ZALMO d.o.o. je sastavni dio poslovne politike usmjeren  na prepoznavanje i stalno  ispunjavanje zahtjeva i potreba naših kupaca te stalno poboljšavanje naših vrijednosti i poslovnih rezultata na zadovoljstvo svih zainteresovanih strana.

 

U tom smislu mi ćemo:

 

  • stalno biti na raspolaganju našim kupcima  udovoljavajući  njihovim zahtjevima i  očekivanjima

 

  • naše poslovne aktivnosti uvijek provoditi u skladu sa odgovarajućim zakonima, standardima i pozitivnom poslovnom praksom

 

  • kontinuirano održavati i poboljšavati kompetetnost, svijest i motiviranost uposlenika za kvalitetno obavljanje poslovnih aktivnosti i punu opredjeljenost prema kupcu

 

  • postavljati i ostvarivati ambiciozne, mjerljive i ostvarljive  ciljeve  na svim nivoima unutar organizacije

 

  • sa našim partnerima i drugim  zainteresiranim stranama  otvoreno komunicirati i održavati  obostrano korisne partnerske odnose

 

  • održavati i stalno poboljšavati naše usluge, procese i ukupan sistem upravljanja, koristeći se našom politikom i ciljevima, povratnim informacijama kupaca, nadziranjem  i mjerenjem  karakteristika usluga i procesa te ukupnih  poslovnih rezultata.

 

Ovu politiku su  obavezni doslijedno  primjenjivati svi zaposleni u ZALMO d.o.o., shodno  vlastitim  ulogama, odgovornostima i ovlaštenjima.

Mostar, 01.09.2022.

Haris Beganović, direktor

OPĆI CILJEVI KVALITETA

Provodeći našu  utvrđenu politiku kvaliteta, mi težimo ostvarivanju slijedećih opći ciljeva:

 

  • Stalno ispunjavati zahtjeve i očekivanja naših kupaca

 

  • Imati svjesno, kompetentno i motivirano osoblje  za postizanje  kratkoročnih i dugoročnih ciljeva

 

  • Održavati i stalno proširivati naš udio na tržištu BiH

 

  • Pouzdano ostvarivati planirane ekonomsko-finansijske pokazatelje poslovanja

 

  • Osigurati stalni rast i razvoj preduzeća shodno razvoju tehnologija i  budućih  potreba naših kupaca

 

  • Održavati i stalno poboljšavati stečeni ugled  pouzdanog i društveno odgovornog preduzeća

 

  • Održavati i stalno poboljšavati kvalitet naših proizvoda/usluga, procesa, te sistem upravljanja kvalitetom u cjelini

 

  • U skladu sa rastom i razvojem preduzeća u narednom periodu zapošljavati nove radnike kao i uputiti na doškolavanje i stručno usavršavanje postojećeg stručnog kadra.

 

Mostar, 01.09.2022.

Haris Beganović, direktor